donderdag 10 februari 2011

Bongo-Stress

Terug van (even) weggeweest.

Februari! Het is weer die tijd van het jaar. De maand dat de Bongo bons vervallen. Of moet ik correcter stellen, Bongo de belevenisbon. Dus nog gauw-gauw, snel-snel die bons opdoen voor ze vervallen. Je zou er Bongo-stress van krijgen.

Ook wij hadden hier nog enkele exemplaren liggen. En zoals de voorbije jaren hebben we daar gemakkelijkheidshalve maar een ganse Bongobonhappening van gemaakt. Kwestie van zoveel mogelijk bonnetjes ineens op te souperen.



Het programma was alvolgt:

Maandagnamiddag: een dagje "wellnessen" in de trage provincie. Niet echt mijn ding; maar de vrouw des huizes vindt het leuk en zij is leuk gezelschap dus heb ik haar zonder morren geaccompagneert. Daarbij met een boekje in de ligzetel is best ontspannend. Ook al lig je daar in je zwembroek en waggelen er flink wat Bernidorm basterds rond. Zou het feit dat het maandag was het grote aandeel rijpere (ge)blonde(erde) dames met 4x4 kunnen verklaren?

's Avonds een B&B in Hasselt die aan alle verwachtingen voldeed!! Echt hemels (wat de naam ook liet vermoeden)!

Dinsdag: na een overheerlijk ontbijt flaneren, shoppen en terrassen in een lentezonnetje in het centrum van de Limburgse hoofdstede. Vriendelijke mensen die wereldburgers!

Zo, die zijn op. 3 down nog slechts 2 to go. Verlengen tot volgend jaar in februari?

2 opmerkingen:

  1. Bedankt om mij eraan te herinneren ook eens al m'n cadeaubons te checken.
    Doet mij eraan denken dat toen ik vorig jaar met een Bongo op restaurant ging vlak voor het vervallen ervan dat restaurant propvol zat men Bongo'ers. Blijkbaar zijn er heel veel mensen die ze pas op de laatste knip verzilveren. Om maar te zwijgen van het percentage bonnen dat nooit ingeruild wordt.
    groetjes, Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat wel eens leuk om te krijgen, al moet ik zeggen dat ik ze nog niet veel kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen